Bilety Autokarowe   Norwegian   Konie   WizzAir   Narty   Bieganie   Zdrowie Uroda   Loty easyJet   Londyn Bilety   Ciąża i Poród   RyanAir  
  
  Strona Główna
  Tabletki na Odchudzanie
  Fatburner - Spalacz Tłuszczu
  Spalanie Tłuszczu
  Przyśpieszyć Metabolizm
  Kiedy Stosować Dietę?
  Wyznacznik Atrakcyjności
  Poduszka Ortopedyczna
  Dieta a Trening
  Dieta Kopenhaska
  Dieta Odchudzająca
  Dieta 1000 kalorii
  Dieta Kwaśniewskiego
  Dieta Cambridge
  Dieta Dukana
  Dieta Wiosenna
  Dieta Kapuściana
  Dieta Andersona
  Dieta Jogurtowa
  Dieta Gersona
  Dieta South-Beach
  Dieta Śródziemnomorska
  Dieta Haya
  Dieta Wysokoenergetyczna
  Dieta Hollywoodzka
  Dieta Atkinsa
  Dieta Antycukrzycowa
  Nieskocholesterolowa
  Dieta Mayra
  Dieta Antywrzodowa
  Dieta Antyzaparciowa
  Dieta Rekonwalescenta
  Dieta Szwedzka
  Dieta Makrobiotyczna
  Dieta Lekkostrawna
  Dieta Grupy Krwi
  Dieta Niskoenergetyczna
  Rola Jedzenia i Picia
  Cellulit
  Hormony a Przemiana Materii
  Odchudzanie a Woda
  Jeść i nie przytyć
  Piramida Żywności
  Nawyki Żywieniowe
  Pokochać Siebie
  Męcząca Dieta
  Tabela Kaloryczna
  Indeks Glikemiczny
  Przepisy Kulinarne Light
  Diety, Odżywianie, Uroda
  Wczasy Odchudzające
  Przyczyny Tycia i Nadwagi
  Reklama w Serwisie
  Kontakt
 
 


Dieta Cambridge

Dieta Cambridge to przygotowane specjalnie dla Was trzy posiłki dziennie dla kobiet lub cztery dla panów, niskoenergetyczne, których spożywanie przez okres około 3 tygodni prowadzi do szybkiego i skutecznego zrzucenia zbędnych kilogramów. Pozwala też zachować szczupłą sylwetkę przez dłuższy okres czasu.

Posiłki muszą być spożywane zgodnie z zaleceniami dietetyka. Zawartość torebki (137 kcal, dzienna wartość 412 lub 549 kcal) jest przygotowana do sporządzenia posiłków. Każdy z trzech posiłków odpowiada 1/3 dziennego zapotrzebowania organizmu na witaminy, składniki mineralne oraz białko.
Dieta Cambridge oparta jest na białku. Główne posiłki to tzw. zupki w proszku, które rozpuszcza się w wodzie. Zupki w proszku zapakowane są w odrębne papierowe szczelnie zamknięte torebki. Po rozpuszczeniu w około szklance ciepłej wody są gotowe do spożycia. Można także rozpuszczać pół opakowania jednej zupki w szklance wody. Posiłek będzie wówczas bardziej wodnisty i mniej aromatyczny smakowo, za to zyskamy więcej posiłków dziennie (aż 6 zupek), co dla niektórych jest dobrym sposobem na zwalczanie uczucia głodu. Można także postępować odwrotnie, zmniejszając ilość wody, dzięki czemu uzyskujemy posiłek o konsystencji budyniu. Posiłek taki należy wówczas popijać wodą.

Smaki zupek: zupa jarzynowa, zupa grzybowa z borowików, zupa pomidorowa, zupa o smaku kurczaka z grzybami, zupa żurek.
Smaki napojów: (jeden napój stanowi jeden posiłek) kawowy, cappuccino, waniliowy, truskawkowy, owoce leśne,
Batony Cambridge: żurawinowy, czekoladowy, morelowo - waniliowy, zbożowy o smaku owocowym, jabłkowy z rodzynkami.

Podstawowa zasada przy stosowaniu diety Cambridge: pijemy duże ilości niegazowanej wody - ok 2 litry lub innych napojów bezkalorycznych i nie podjadamy! Nie należy pic alkoholu, ani napojów z kofeiną. Nie należy także nadmiernie się wysilać np ćwicząc. Do posiłków, zwłaszcza gdy mamy zaparcia można, dodać łyżkę otrąb owsianych.

Stosując dietę Cambridge w jednym cyklu można zrzucić do 10 kilogramów nadwagi.
Wzorowy cykl diety Cambridge wygląda następująco:
3 tygodnie ścisłej diety Cambridge, a zaraz po zakończeniu jeszcze dwa tygodnie diety mieszanej.
Ścisła dieta Cambridge polega na przyjmowaniu jedynie produktów Cambridge, wyłącznie zupek i koktaili, a także batonów. Nie może być stosowana dłużej niż 3 tygodnie.
Dieta mieszana polega na zastępowaniu części posiłków zwykłych w ciągu dnia na produkty diety Cambridge.

Po cyklu diety ścisłej i mieszanej można rozpocząć kolejny cykl.

Często dieta Cambridge określana jest jako Dieta Ostatniej Szansy. Jest to dieta dająca organizmowi wszystkie niezbędne elementy właściwego odżywiania a przy tym łączna kaloryczność posiłków na jeden dzień to około 400 - 500 kalorii. Dieta Cambridge jest tak jednak skonstruowana, że nie musimy sie obawiać, że jest to niewystarczające źródło odżywiania.
Nie podjadając i pijąc dużo wody średnio traci się na diecie ok 3 kilogramy tygodniowo.



Diety Cambridge nie mogą stosować kobiety w ciąży i karmiące piersią, jednak nie jest ona absolutnie zabroniona. Dieta Cambridge może być stosowana w tym przypadku jako dieta uzupełniająca. Dieta Cambridge nie jest także przeznaczona dla osób w wieku poniżej 14 lat, dla osób z cukrzycą typu I, dla osób z głęboką depresją. Dieta nie jest także przeznaczona dla chorych na bulimie, anorexie, uczulonych na białko w mleku.
Generalnie dietę Cambridge należy stosować pod fachowym okiem konsultantów. Dlatego zanim zaczniemy warto w swoim mieście znaleźć takiego konsultanta i porozmawiać na temat swojego odchudzania, ewentualnych chorób i przeciwwskazań.

 
   
   
 
Jaworzyna Krynicka