Bilety Autokarowe   Norwegian   Konie   WizzAir   Narty   Bieganie   Zdrowie Uroda   Loty easyJet   Londyn Bilety   Ciąża i Poród   RyanAir  
  
  Strona Główna
  Tabletki na Odchudzanie
  Fatburner - Spalacz Tłuszczu
  Spalanie Tłuszczu
  Przyśpieszyć Metabolizm
  Kiedy Stosować Dietę?
  Wyznacznik Atrakcyjności
  Poduszka Ortopedyczna
  Dieta a Trening
  Dieta Kopenhaska
  Dieta Odchudzająca
  Dieta 1000 kalorii
  Dieta Kwaśniewskiego
  Dieta Cambridge
  Dieta Dukana
  Dieta Wiosenna
  Dieta Kapuściana
  Dieta Andersona
  Dieta Jogurtowa
  Dieta Gersona
  Dieta South-Beach
  Dieta Śródziemnomorska
  Dieta Haya
  Dieta Wysokoenergetyczna
  Dieta Hollywoodzka
  Dieta Atkinsa
  Dieta Antycukrzycowa
  Nieskocholesterolowa
  Dieta Mayra
  Dieta Antywrzodowa
  Dieta Antyzaparciowa
  Dieta Rekonwalescenta
  Dieta Szwedzka
  Dieta Makrobiotyczna
  Dieta Lekkostrawna
  Dieta Grupy Krwi
  Dieta Niskoenergetyczna
  Rola Jedzenia i Picia
  Cellulit
  Hormony a Przemiana Materii
  Odchudzanie a Woda
  Jeść i nie przytyć
  Piramida Żywności
  Nawyki Żywieniowe
  Pokochać Siebie
  Męcząca Dieta
  Tabela Kaloryczna
  Indeks Glikemiczny
  Przepisy Kulinarne Light
  Diety, Odżywianie, Uroda
  Wczasy Odchudzające
  Przyczyny Tycia i Nadwagi
  Reklama w Serwisie
  Kontakt
 
 


DIETA JOGURTOWA

Chcesz się poczuć jak piórko, schudnąć i czuć się przy tym doskonale? Chcesz się odchudzać, zjadając rzeczy, które są naprawdę smaczne? Nic prostszego. Z takim przeznaczeniem powstała dieta jogurtowa. Tutaj, w przeciwieństwie do innych terapii odchudzających korzyści biorą wyjątkowo górę nad stratami. Strata wiąże się jedynie z naszym portfelem, gdyż codzienne spożywanie kilku różnych rodzajów jogurtów może się nieco mało ciekawie odbić na naszych funduszach. Strata to jeszcze… do 6 kg w ciągu dwóch tygodni – tyle trwa dieta. No i może czasami wydawać się lekko monotonna. Ale jeśli się troszeczkę poruszy głową i jest się chociaż trochę pomysłowym, można wyczarować naprawdę ciekawe zestawienia!

Nie trzeba się martwić o składniki odżywcze, gdyż w tej diecie dostarczamy ich organizmowi całkiem sporo – szczególnie, jeśli chodzi o witaminy, fosfor, wapń, czy łatwe do przyswojenia białko. Poza tym nie czujemy się głodni! Nie musimy wybierać wyłącznie jogurtów naturalnych, lecz także owocowe – zarówno te odtłuszczone, jak i te o zwykłej zawartości tłuszczu. Istotne, by zawierały żywe kultury bakterii, które przyspieszają proces trawienia i czynią go mniej skomplikowanym. Oprócz tego można sięgać po różne odmiany pieczywa, owoce i warzywa. Wypróbuj dietę przez pierwsze trzy dni, a już poczujesz się doskonale i dostrzeżesz jej zbawienny wpływ – oczyścisz organizm. Gorąco polecam!

Przedstawiam tutaj przykładowe jadłospisy na różne dni (dla wyjaśnienia: 150 g jogurtu to ok. półtorej opakowania małego jogurtu):

I DZIEŃ:
Śniadanie: 150 g jogurtu owocowego z otrębami lub muesli + grejpfrut + średni świeży banan
Obiad: warzywa gotowane na parze (marchew, brokuły, groszek, fasola) + szklanka ryżu ugotowanego na sypko i polanego jogurtem naturalnym + garść natki pietruszki
Kolacja: chłodnik litewski (jogurt naturalny + sok z buraków + surowe ogórki + szczypiorek + jajko)

II DZIEŃ:
Śniadanie: 150 g jogurtu poziomkowego lub śliwkowego + kromka chleba posmarowana cienko dżemem lub marmoladą + pół grejpfruta
Obiad: 200 g pstrąga lub dorsza gotowanego w jarzynach + surówka z kiszonej kapusty + marchewka + jabłko
Kolacja: 50 g jogurtu naturalnego + 3 kiwi + pół pomarańczy

III DZIEŃ:
Śniadanie: 2 kromki chleba z 2 plastrami szynki drobiowej (np. z indyka lub z kurczaka) + jabłko + 150 g jogurtu naturalnego
Obiad: kotlet schabowy bez panierki (100 g) + pół szklanki ugotowanego makaronu + pokrojony w plastry duży pomidor polany sosem na bazie jogurtu, przyrządzonym z czterech łyżek jogurtu naturalnego, szczypty soli i pieprzu oraz pół łyżeczki bazylii + sałatka z pół awokado + 50 g jogurtu owocowego odtłuszczonego
Kolacja: twarożek ze 100 g chudego białego sera i zmieszanego ze 150 g jogurtu owocowego + sałatka z jajka na twardo + 100 g ugotowanych brokuł, połówki papryki i średniej czerwonej cebuli



 
   
   
 
Jaworzyna Krynicka