Bilety Autokarowe   Norwegian   Konie   WizzAir   Narty   Bieganie   Zdrowie Uroda   Loty easyJet   Londyn Bilety   Ciąża i Poród   RyanAir  
  
  Strona Główna
  Tabletki na Odchudzanie
  Fatburner - Spalacz Tłuszczu
  Spalanie Tłuszczu
  Przyśpieszyć Metabolizm
  Kiedy Stosować Dietę?
  Wyznacznik Atrakcyjności
  Poduszka Ortopedyczna
  Dieta a Trening
  Dieta Kopenhaska
  Dieta Odchudzająca
  Dieta 1000 kalorii
  Dieta Kwaśniewskiego
  Dieta Cambridge
  Dieta Dukana
  Dieta Wiosenna
  Dieta Kapuściana
  Dieta Andersona
  Dieta Jogurtowa
  Dieta Gersona
  Dieta South-Beach
  Dieta Śródziemnomorska
  Dieta Haya
  Dieta Wysokoenergetyczna
  Dieta Hollywoodzka
  Dieta Atkinsa
  Dieta Antycukrzycowa
  Nieskocholesterolowa
  Dieta Mayra
  Dieta Antywrzodowa
  Dieta Antyzaparciowa
  Dieta Rekonwalescenta
  Dieta Szwedzka
  Dieta Makrobiotyczna
  Dieta Lekkostrawna
  Dieta Grupy Krwi
  Dieta Niskoenergetyczna
  Rola Jedzenia i Picia
  Cellulit
  Hormony a Przemiana Materii
  Odchudzanie a Woda
  Jeść i nie przytyć
  Piramida Żywności
  Nawyki Żywieniowe
  Pokochać Siebie
  Męcząca Dieta
  Tabela Kaloryczna
  Indeks Glikemiczny
  Przepisy Kulinarne Light
  Diety, Odżywianie, Uroda
  Wczasy Odchudzające
  Przyczyny Tycia i Nadwagi
  Reklama w Serwisie
  Kontakt
 
 


DIETA WYSOKOENERGETYCZNA

Podczas, gdy większość z nas użera się ze swoją (zbyt wysoką) wagą, jest grupa osób, dla których problemem jest waga zbyt niska! Dla nich mam kilka przydatnych wskazówek, których warto przestrzegać.
• Już dziś zadbaj o aktywność fizyczną. Ważne, byś rozwijał swoją tkankę mięśniową. Po tym będziesz mieć duży apetyt i będzie ci się chciało pić, dlatego pij dużo gęstych soków owocowych lub warzywnych, gdyż znacznie zaostrzają one ochotę na jedzenie.
• Pamiętaj, że im wolniej, ale systematyczniej będziesz przybierać na wadze, tym bardziej jest prawdopodobne, że nowe kilogramy zamienią się w mięśnie.
• Nie ma zakazów odnośnie słodyczy. Lecz wybieraj lepiej takie, które mają jakąś wartość odżywczą, np. gęste soki owocowe i warzywne, napoje mleczne, muesli, miód, orzechy, bakalie, suszone owoce.
• Unikaj kofeiny i nikotyny, ponieważ są one stymulatorami metabolizmu.
• Odpoczynek, relaks, ćwiczenia fizyczne są czynnikami, które pośrednio wpływają na przyrost wagi.
• Pamiętaj, że stres nie sprzyja temu, byś mógł przytyć.
• Na wieczór wypijaj melisę, która spowalnia przemianę materii.
• Zamiast po wodę, sięgaj po gęste soki warzywne albo po fermentowane napoje mleczne.
• Jeśli będziesz sięgać po duże ilości nasyconych tłuszczów zwierzęcych , to szybko doprowadzisz do zwiększenia poziomu cholesterolu, dlatego bardzo uważaj. Korzystne jest natomiast spożywanie nienasyconych tłuszczów pochodzących z oliwek, oliwy, ryb morskich, awokado, orzechów.
• Ostatni posiłek - przekąskę powinno przyjmować się możliwie jak najpóźniej, tak aby nie zakłócało to snu i problemów z zaśnięciem. Nie powinno robić się dłuższych przerw między posiłkami niż 4 godziny.
• W ciągu dnia zjadaj około pięciu posiłków, nie pomijając żadnego. Nie powinno być tak, że zjesz dwa czy trzy na dzień, ale zbyt obfite, że nie będziesz mógł się po tym ruszyć!

 
   
   
 
Jaworzyna Krynicka