Bilety Autokarowe   Norwegian   Konie   WizzAir   Narty   Bieganie   Zdrowie Uroda   Loty easyJet   Londyn Bilety   Ciąża i Poród   RyanAir  
  
  Strona Główna
  Tabletki na Odchudzanie
  Fatburner - Spalacz Tłuszczu
  Spalanie Tłuszczu
  Przyśpieszyć Metabolizm
  Kiedy Stosować Dietę?
  Wyznacznik Atrakcyjności
  Poduszka Ortopedyczna
  Dieta a Trening
  Dieta Kopenhaska
  Dieta Odchudzająca
  Dieta 1000 kalorii
  Dieta Kwaśniewskiego
  Dieta Cambridge
  Dieta Dukana
  Dieta Wiosenna
  Dieta Kapuściana
  Dieta Andersona
  Dieta Jogurtowa
  Dieta Gersona
  Dieta South-Beach
  Dieta Śródziemnomorska
  Dieta Haya
  Dieta Wysokoenergetyczna
  Dieta Hollywoodzka
  Dieta Atkinsa
  Dieta Antycukrzycowa
  Nieskocholesterolowa
  Dieta Mayra
  Dieta Antywrzodowa
  Dieta Antyzaparciowa
  Dieta Rekonwalescenta
  Dieta Szwedzka
  Dieta Makrobiotyczna
  Dieta Lekkostrawna
  Dieta Grupy Krwi
  Dieta Niskoenergetyczna
  Rola Jedzenia i Picia
  Cellulit
  Hormony a Przemiana Materii
  Odchudzanie a Woda
  Jeść i nie przytyć
  Piramida Żywności
  Nawyki Żywieniowe
  Pokochać Siebie
  Męcząca Dieta
  Tabela Kaloryczna
  Indeks Glikemiczny
  Przepisy Kulinarne Light
  Diety, Odżywianie, Uroda
  Wczasy Odchudzające
  Przyczyny Tycia i Nadwagi
  Reklama w Serwisie
  Kontakt
 
 


Dieta Grupy Krwi

Dieta odpowiednia dla naszej grupy krwi to dieta polegająca na doborze pokarmów, które nasz organizm najlepiej będzie przyswajał i jak najlepiej trawił, a w wyniku czego jak najmniej gromadził toksyn. Pokarmy, które są dobrze trawione to pokarmy odpowiednie dla grupy krwi. Dzięki diecie grupy krwi możemy nie tylko schudnąć, ale także zwiększyć swoje zasoby energii, zmniejszyć dolegliwości układu krążenia, zmniejszyć, czy tez zlikwidować zaparcia, bóle głowy, zgagę.

Dzięki diecie odpowiedniej dla naszej grupy krwi możemy przede wszystkim pomóc naszemu organizmowi się odtruć z toksyn oraz zbędnego tłuszczu, odpowiednio ustawić zegar metaboliczny, uaktywnić funkcje obronne układu odpornościowego. A wiec jak widzimy dieta grupy krwi to nie tylko taka: dieta cud, dieta odchudzająca, ale dieta mająca wiele innych zalet. Co ciekawe, produkty zalecane zgodne z grupą krwi sprzyjają spadkowi wagi, a jeśli dołączyć do tego ćwiczenia, sukces gwarantowany. Dieta grupy krwi przeznaczona jest dla każdego, ponieważ zapewnia wszelkie składniki mineralne i odżywcze.

Na czym polega dieta grupy krwi? To zależy od naszej grupy krwi i w zależności czy mamy grupę O, A, B, czy AB musimy dobrać odpowiednie produkty. A wiec oznacza to, że nie wszyscy mogą jeść to samo.


Zacznijmy od grupy krwi O. Poniżej podajemy produkty których należy unikać układając sobie swoją dietę, aby była to przede wszystkim zdrowa dieta odchudzająca.

Grupa krwi O.

Produkty, których unikamy:

Mięsa takie jak bekon, mięso z gęsi, szynka, mięso wieprzowe, ryby takie jak łosoś, ośmiornica, skrzydelnik, sum, śledź marynowany.Unikamy mleka, wszelkich jogurtów, kefirów, mleka koziego, lodów na bazie mleka, śmietanek, maślanki, wszelkich odmian sera i ogólnie należy ograniczyć spożycie nabiału, oleju z kukurydzy i oleju bawełnianego, masła z orzechów ziemnych, maku, orzechów, z wyjątkiem orzechów włoskich. Niewskazane są także wszelkiego rodzaju zboża. Dlatego też żadne ze zbóż nie znajdą się w produktach wskazanych.Podobnie sprawa się ma z ziarnami i makaronami. Wszelkie takie produkty sa niewskazane. Należy unikać fasoli nerkowatej, fasoli czerwonej, zielonej, soczewicy amerykańskiej. Z warzywnych i owoców unikamy: awokado, bakłażanów, czerwonej i białej kapusty, brukselki, kapusty pekińskiej, czarnych oliwek, gorczycy, kalafiora, kukurydzy, pieczarek, mandarynki, jeżyny, figi (tylko rajskie), melon, orzechy kokosowe, truskawki, pomarańcze, rabarbar. Co do napojów będą to: sok jabłkowy i pomarańczowy, kawa i herbata czarna, sok z kapusty. coca-cola. Z przypraw unikamy cynamonu, pieprzu białego i czarnego, gałki muszkatałowej, wanilii i ketchupu.

Produkty wskazane:

Mięsa takie jak wątróbka, wołowina, cielęcina, baranina, jagnięcina, dziczyzna, ryby takie jak makrela, halibut, dorsz, morszczuk, okoń, sardynka, śledź, tuńczyk, sola. Olej lniany, oliwa z oliwek wskazane. Wskazane także orzechy włoskie oraz pestki z dyni. Z warzywych i owoców spożywamy: por, rzepę, brokuły, cebulę, botwinkę, chrzan, ziemniaki, szpinak, wodorosty, pietruszkę, sałatę rzymską, figi, czarne śliwki, Co do napojów będą to: sok z ananasa, z wiśni, sok z suszonych śliwek, woda gazowana. Z przypraw: pieprz cayenne, pietruszka, musztarda, majonez, przyprawy do sałatek.


 
   
   
 
Jaworzyna Krynicka