Tabletki na odchudzanie

Tabletki na odchudzanie

Tabletki na odchudzanie

Przyjmowanie dobrych preparatów odchudzających oraz tabletek na odchudzanie nie wiąże się z większym ryzykiem i z pewnością zostanie polecone przez profesjonalnego dietetyka. Nie istnieje też ryzyko wystąpienia efektów ubocznych, co jest bardzo istotne dla zdrowia. Ważne jest aby środki na odchudzanie pochodziły ze sprawdzonego źródła!

Preparaty odchudzające dostępne online

Warto zadbać o swoje zdrowie i szczupłą sylwetkę, by być atrakcyjnym dla płci przeciwnej i przez cały czas być w dobrym nastroju. Walka z kilkoma zbędnymi kilogramami nie musi jednak być nużąca i wyczerpująca! Wspomóż odchudzanie suplementami diety na odchudzanie!

FATBURNER

To może zacznijmy od tego, co to jest w ogóle fatburner? Na pewno słyszeliście te słowo nie raz w telewizji, przy emisji jakiejkolwiek reklamy środka odchudzającego. W dosłownym znaczeniu fatburner oznacza substancję przyśpieszającą spalanie tłuszczu – czyli tak zwane potocznie tabletki na odchudzanie. Spotkać się z takimi można w wielu ogólnie dostępnych produktach spożywczych. Substancje takie działają na zasadzie, że współuczestniczą w spalaniu tłuszczu, czyli kierują go do komórek, gdzie zostaje zamieniony w potrzebą organizmowi energię, zamiast pozostawić go w tzw. miejscach newralgicznych (np. biodra, brzuch czy pośladki). Teraz pokrótce te substancje wymienię i opiszę.

Jod

Zacznę od jodu. Wiele osób posiada niedobór tego pierwiastka, a ten jest konieczny do utrzymania w normalności produkcji hormonów tarczycy. By ów niedobór zlikwidować, wystarczy 2-3 razy w tygodniu sięgnąć po ryby, a w miarę możliwości po owoce morza oraz mleko i jego przetwory. Jod jest tak niezbędny dlatego, że przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania tarczycy, której zadaniem jest wytwarzanie hormonów uczestniczących w procesach spalania i przemiany materii.

Magnez

Następny w kolejności jest magnez. Zaraz po wapniu jest to najważniejszy składnik mineralny, niezbędny do tego, aby organizm mógł prawidłowo funkcjonować chociażby z tego względu, że ponad trzysta enzymów może działać wyłącznie w obecności magnezu. Aby możliwa była aktywacja przemiany materii, również potrzebny jest właśnie magnez, który również należy do „spalaczy tłuszczu”. Duże ilości magnezu znaleźć można w wodzie mineralnej, orzechach, głównie nerkowcach, kakao, kawie, niełuskanym ryżu, produktach pełnoziarnistych i czarnej herbacie. Nie bez powodu marynarze przez bardzo długi okres czasu umierali albo tracili wszystkie zęby w konsekwencji niedoboru witaminy C. Dopiero w 1928 roku została ona poznana. Ma wiele zalet i pozytywnych właściwości, wśród których między innymi znajduje się obecność w niej czynników działających przy jednoczesnym rozkładzie tłuszczu. Pomaga też wydalać metale ciężkie. Witaminę C najłatwiej znaleźć w świeżych owocach i warzywach.

Wiesiołek

Również zaliczany jest do „spalaczy tłuszczu”. Olej uzyskuje się z tłoczenia na zimno nasion ciesiołka dwuletniego. Najważniejszymi składnikami oleju z ciesiołka są nienasycone kwasy tłuszczowe, które powodują aktywację przemiany materii. Prawidłowa przemiana materii jest istotna dla wszystkich wchodzących w skład organizmu komórek. Aby mogła właściwie przebiegać, oprócz wielu ważnych biologicznie czynnych składników niezbędne są nienasycone kwasy tłuszczowe. Organizm nie wytwarza ich samoistnie, toteż musi je otrzymać wraz z pożywieniem. Kwasy takie zostają przekształcane w organizmie na inne kwasy, z których następnie produkowane są podstawowe składniki budulcowe. Ich niedobór prowadzi do zaburzeń w przemianie materii, a tym samym do nadwagi.

Karnityna

Jest biologicznie czynną substancją uczestniczącą w spalaniu tłuszczu. Ponieważ organizm jest w stanie wytworzyć ją w bardzo małych ilościach, toteż trzeba jej dostarczać z pokarmem – szczególnie na uwagę zasługuje w tym miejscu mięso, natomiast żadnej roli w jej dostarczaniu nie odgrywają zboża i owoce. Karnityna powoduje transport tłuszczu do komórek, gdzie zostaje on spalony. Ale żeby proces ten mógł przebiegać, potrzebna jest witamina C. Jeśli jesteś wegetarianinem, możesz sięgnąć po karnitynę w produktach mlecznych.